حرفام با خودم !

یه جای خلوت برای زدن حرفایی که همه نباید بشنون!

حرفام با خودم !

یه جای خلوت برای زدن حرفایی که همه نباید بشنون!

دلم گرفته است  سکوتم این واژه همیشه تکراری  در پس هزار پاییز آزگار مرده است ...
دیگر قلبم به
شوق پرواز نمی تپد ... دیگر باوری برای ناباوری ام نمانده است ...
چشمانم ؛ این خورشید فانوس شکسته  دیگر بی تاب به هیچ جاده ای خیره نمی شود ..
دستانم ؛ این
تنهاهای باستانی دیگر شوقی برای لمس گرمای دستانی دیگر ندارد
فقط
منتظرم ...
منتظر ..روزی ..ساعتی ..دقیقه ای ..ثانیه ای ...کسی
بیاید و بگوید :
آیا این
چشمان شما نیست که در نگاهم جا گذاشته اید ؟
اما نه ..نه ..نه ..
نمی خواهم ..هیچ کس را نمی خواهم که جهان دروغی بیش نیست ...انتظار را دوست ندارم ..
تلخ است
سخت است
کشنده است
حتی از
مرگ هم طولانی تر ..
ولی ..
مرگ را دوست دارم ..
حسی غریب را که به من می گوید آنجا کسی که دستانش حریم هیچ دستی نیست .. قلبش پاک ..و محبتش

بی دریغ است ...
به راستی در آنسوی ابدیت چه کسی آغوش به سویم گشوده است تا این منِ تن سپرده به باد پاییز را در
آغوش کشد ...
هر که باشد هرچه باشد ..از این
آدمیان خاکی بهتر

نظرات 3 + ارسال نظر
Shop یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ب.ظ http://www.Shop98.BlogSKY.COM

سلام دوست عزیز
وبلاگ خیلی زیبایی داری

اگه مایل به تبادل لینکی منو با عنوان شاپ 98 لینک کن بعد بیا لینک تو تو وبلاگم در قسمت نظرات درج کن
کمتر از 1 ساعت لینک می شی

مرسی
یا علی
WWW.Shop98.BlogSKY.COM

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:09 ب.ظ

SALAM MER30 AZ NAZARET
MAMNOON VEBE TO HAM ALI BOOD

سارا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:22 ب.ظ http://paize-zendegi.blogsky.com

گریم می گیره می خونم. الان اصلا حالم خوش نیست. راستی لینکت کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد