حرفام با خودم !

یه جای خلوت برای زدن حرفایی که همه نباید بشنون!

حرفام با خودم !

یه جای خلوت برای زدن حرفایی که همه نباید بشنون!

بعد از یک سال...

سلام

بعد از یک سال اومدم یه سر به این همدم قدیمی بزنم و برم..

موندم چرا هنوز که هنوزه یه ملتی فکر میکنن من پسرم؟!

دیگه اون دورم تموم شد بابا

فکر نمیکردم این دو ترمی که برم دانشگاه این همه تجربه واسم بیاره ، این همه خاطره و این همه مشکلات...

ضربه های سنگینی بود ، خیلی یه دفه ای بود و نزدیک بود کم بیارم ولی نیوردم و موندم.

موندم و شدم این دیوونه تر از قبل . گیج تر از قبل و بی تفاوت تر از همیشه

نمیدونم قبلمو دوست داشته باشم یا الان

ولی اینقدر بی تفاوت شدم که وقتی میبینم یکی از دستم ناراحت شده با دلیل یا بدون دلیل ، داره دلش ازم میشکنه دیگه واسم مهم نیست

به قول یکی واقعا سنگ دل شدم و بی احساس

شایدم این بی احساس شدن باعث محافظت از خودم باشه ، نمیدونم...

بیخیال...



فعلا...