حرفام با خودم !

یه جای خلوت برای زدن حرفایی که همه نباید بشنون!

حرفام با خودم !

یه جای خلوت برای زدن حرفایی که همه نباید بشنون!

سکوت چه کنم با این دل ..

تو کی هستی؟!!!

چقدر شکل منی؟!

تو همزاد منی؟!؟؟

چه جالب عین حرفای منو میزنی!

لباساتم که مثل لباسای منه!

آخ جون دیگه از تنهایی در اومدم...میدونی...

   همیشه با هرکی دوست میشم زود خسته میشه و تنهام میذاره...

   اما...اما تو موندنی هستی؟ مگه نه؟

 

یه لرزش!!!

یه صدای مهیب به گوش دخترک میرسه!

آینه قدی اتاق میفته زمین و میشکنه!!!

دیگه همزادی وجود نداره.. 

 

 

 

خیلی ساده است به سادگی یک دلتنگی کودکانه


 خیلی سخت است به سختی پرواز روح از تن

 
 خیلی دردناک است به دردناکی روزهای انتظار  
خیلی شیرین است به شیرینی خاطرات گذشته
 
 خیلی مبهم است به مبهمی رفتنت

 

قصه زندگیم را میگویم...دلتنگی،دلتنگی،دلتنگی

 

ریتم یکنواخت زندگی من انتظار،انتظار،انتظار


تمام هستی من نبودت تو

 

واقعیت تلخ زندگی من تحمل کردن


سکوت چه کنم با این دل...

 


 

تنهایی ....

هیچ کس ویرانیم را حس نکرد...  

وسعت تنهائیم را حس نکرد...  

در میان خنده های تلخ من...  

گریه پنهانیم را حس نکرد...  

در هجوم لحظه های بی کسی...

درد بی کس ماندنم را حس نکرد...

آن که با آغاز من مانوس بود...  

لحظه پایانیم را حس نکرد  

 

 

 آدمک آخر دنیاست بخند

آدمک مرگ همین جاست بخند

آن خدایی که بزرگش خواندی

به خدا مثل تو تنهاست بخند

دست خطی که تورا عاشق کرد

شوخی کاغذی ماست بخند

فکر کن درد چه ارزشمند است

فکر کن گریه چه زیباست بخند