حرفام با خودم !

یه جای خلوت برای زدن حرفایی که همه نباید بشنون!

حرفام با خودم !

یه جای خلوت برای زدن حرفایی که همه نباید بشنون!

تبریک !

سلام

حتما دیگه خبرا رو شنیدید !

بالاخره اصغر فرهادی جایزه اسکار رو هم از آن خودش کرد.

این موفقیت رو به همه ی ایرانی های عزیزم و همچنین آقای فرهادی تبریک میگم.



فرهادی پس از دریافت جایزه اسکار:

مردم ایران با وجود دشمنی‌های غرب برای تمام فرهنگ‌ها ارزش قائلند
خبرگزاری فارس: اصغر فرهادی پس از دریافت جایزه اسکار، گفت: با افتخار و غرور این جایزه را به مردم سرزمینم تقدیم می‌کنم، مردمی که علی‌رغم تمام دشمنی‌ها و تنش‌هایی که طی ماه‌های اخیر میان غرب و ایران به وجود آمده برای تمامی فرهنگ‌ها و تمدن‌ها ارزش قائلند.




به گزارش خبرگزاری فارس، فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» برنده جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان این دوره از رقابت‌های اسکار شد و «اصغر فرهادی»، کارگردان و نویسنده این فیلم برای گرفتن جایزه بروی سن رفت.
«اصغر فرهادی» هنگام دریافت این جایزه ضمن تشکر از حضار گفت: این جایزه را در حالی دریافت می‌کنم که همه جا در میان سیاستمداران صحبت از جنگ، خشنونت و نامهربانی است، ایران با آن فرهنگ درخشان، غنی و کهن خود که در زیر گرد و غبار سنگین سیاست مدفون شده، با شما حرف می‌زند.
«فرهادی» خطاب به حضار گفت: من با افتخار و غرور این جایزه را به مردم سرزمینم تقدیم می‌کنم، مردمی که علی‌رغم تمام دشمنی‌ها و تنش‌های به وجود آمده میان غرب و ایران برای تمامی فرهنگ‌ها و تمدن‌ها ارزش قائلند.


اینم لینک دانلود اهدای جایزه.http://www.mediafire.com/?pi1vpd6rcci88z5