حرفام با خودم !

یه جای خلوت برای زدن حرفایی که همه نباید بشنون!

حرفام با خودم !

یه جای خلوت برای زدن حرفایی که همه نباید بشنون!

بیاین دوست باشیم با هم :)

لامصب یه نظر میذاشتین حداقل

تو کل وب رو داشتم نگاه میکردم یه دونه پست هم واسه شهریور نذاشته بودم ، چرا واقعا ؟
تو این 3 ماه سال جدید که گذشت اینقدر تجربه کسب کردم که تو 3 سال گذشته تجربه نداشتم! و مهم ترین چیزی که بهش رسیدم ، اهمیت دوستیه. نزدیک به 6 ماهه درگیر کروناییم ، تقریبا دوریم از کسایی که بهمون عزیزن ، من صمیمی ترین دوستم یه شهر دیگست و من نتونستم ببینمش. یا با هر سردرد مامانم نگران میشم که نکنه کرونا گرفته باشه
تو این چند وقت فهمیدم ارزش ارتباطی که با عزیزامون داریم از همه چی مهم تره . باید جوری باشه که فاصله مکانی باعث دوری نشه.. چون صمیمیت فقط تو قلبه. کنار هم بودنش بهونه همون قلبه

خلاصه که دوست باشین با هم ،

نظرات 2 + ارسال نظر
امین اتاقک جمعه 6 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 06:18 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

خوش برگشتی بعد چند سال

آورین به شما که رَه 3 ساله رو 3 ماهه رفتی و بسی تجربه باید تا باز آید و اینا

آری دوستی از اهمیت بسیار والایی برخوردار می باشد چنانچه حدیثی هم داریم که می فرمایند: "ولم یکن الدوست الحسنات فی المحبت بین الدوستی" معنیشم خودتون میدونید دیگه

ولی عجیبه که دوستی ها هم متأثر از زمانه دیگه مثل قدیما نیست. همه چی ظاهری شده. محبتا علاقه ها... یا اینکه یک طرفه شده.
الان دیگه نمیشه دوستی پیدا کرد. یعنی اگه از قدیم دوستی داشتی که داشتی نداشتی دیگه به این راحتیا نمیتونی با کسی صمیمی شی.

در کل هر چی آتیشه از زیر سر همین "ارتباطات" بلند میشه

امین اتاقک پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 04:59 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

این پول پکیج ما چیشد پس؟

یادتم نمیره نه ؟؟
شماره کارت بفرست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد