حرفام با خودم !

یه جای خلوت برای زدن حرفایی که همه نباید بشنون!

حرفام با خودم !

یه جای خلوت برای زدن حرفایی که همه نباید بشنون!

....

دوباره اومدم.. ایندفه بعد از یک سال و نیم

نمیدونم داستان گذشت زمان چیه که هرچی بیشتر میگذره باعث میشه از خود قدیمیم ، از خودمی که دوستش دارم دور بشم.

دوستانی که وجودشون یه جور نعمته و نبودنشونم یه جور.

از خودم دور شدم . از علایق قبلیم. از کارایی که قبلا تو اوقات فراغتم انجام میدادم

الان گم شدم تو درسای فولاد و کرین... مغزم فقط شده مقایسه استحکام  هر نوع فلزی که میبینم.

خود جدیدمو دوست ندارم :( برگشتن به قبلم سخته. عوض شدن به یه جدید سخت تر. الانمم نمیخوام...

الان تنها چیزایی که برای ارامش موندن هدفونمه و شکلاتام!

کاش یکی  کمکم میکرد ....



نظرات 2 + ارسال نظر
hoseinzare جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:24 ق.ظ http://hoseinzare24.blogsky.com

سلام مطلب زیبایی گذاشتی به وب من هم سر بزنید مرسی

امین اتاقک جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 04:20 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

سلام دوستم

خوبی خوشی؟؟

یادش بخیر اونروزا...

ممنون که هرزگاهی سر زدی بهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد