حرفام با خودم !

یه جای خلوت برای زدن حرفایی که همه نباید بشنون!

حرفام با خودم !

یه جای خلوت برای زدن حرفایی که همه نباید بشنون!

چرا؟؟

چرا باورت نشد من که برات میمردم من که همیشه قسمِ جونِ تورو میخوردم؟؟

چرا باورت نشد که عمر و زندگیمی توی خلوت شبام تویی که همنشینی؟؟

چرا باورت نشد بی تو دارم میمیرم گل باغ عشقتو از تو نگا ت میچینم ؟؟

چرا باورت نشد که بی تو خیلی تنهام به هرکجا که رفتم تو بودی توی رویام؟؟

چرا باورت نشد تو عشق آخرینی میونِ آدَمکا تویی که بهترینی؟؟

چرا باورت نشد تو بودی عمر و جونم  هنوزم به خاطرت شبا تا صبح میخونم؟؟

چرا باورت نشد؟؟ چرا باورت نشد؟؟

چرا باورت نشد میخوام که با تو باشم حتی نشد یه لحظه هم از یاد تو جدا شم؟؟

چرا باورت نشد من عاشق تو بودم میخوام همه بدونن هیچوقت پیشت نبودم؟؟

چرا باورت نشد تو التماس چشمام ، ببین چقدر دوست دارم بیا ببین چه تنهام؟؟

تنهام ، تنهام ، چه تنهامام