حرفام با خودم !

یه جای خلوت برای زدن حرفایی که همه نباید بشنون!

حرفام با خودم !

یه جای خلوت برای زدن حرفایی که همه نباید بشنون!

آزادی!!

ســـــلام!!

میدونید مزه آزادی چیه؟!

یه حسی مث دیروز من که از سر جلسه کنکور اومده بودم بیرون و میخندیدم!!

چه خوبه که دیگه نباید نگران درس باشم دیگه هرچی شد شد!


اینم چند تا مطلب با معنی :


یه وقتــــــایی هست که
جواب همه نگرانیـــات و دلتنگیات
میشــه یه جمله
که میکوبن تو صورتــــت
"بهم گیر نـــــــده، حوصله ندارم"





دیشب با خدا دعوایم شد ...... با هم قهر کردیم .....
فکر کردم دیگر مرا دوست ندارد ......رفتم گوشه ای نشستم .... چند قطره اشک ریختم..... و خوابم برد .....

صبح که بیدار شدم .... مادرم گفت ... نمیدانی از دیشب تا صبح چه " بارانی " می آمد ....



پست ترین آدمها کسانی هستن که به دست گذاشتن روی نقطه ضعف دیگران بگن شوخی


به سلامتــــی دختــــری که وقتــــی عشقشو می بینـــه دلش پــر
میکشـــه بپــره تو بغلــش ولی نجــابتش نمیـــذاره .
به سلامتــــی پســریکه حتی یه بــارم به خــودش اجـــازه نداد دستــش
به عشــقش بخوره ولی پاش بیفتـــه دستـــاشو واسه عشقش میـــده .

داستان خلقت زن
خداوند گفت این مخلوق بزرگ تنها یک عیب دارد
قدر خودش را نمیداند

واسه نگه داشتن کسی که تفاوتت رو با بقیه نمی فهمه...
تلاش نکن....