حرفام با خودم !

یه جای خلوت برای زدن حرفایی که همه نباید بشنون!

حرفام با خودم !

یه جای خلوت برای زدن حرفایی که همه نباید بشنون!

خبر از حالم ندارم

نمیدونم امروز چم شده؟

همیشه نسبت به پنجشنبه ها و جمعه ها حال خیلی بدی دارم . هیچوقت تو این دو روز خوش اخلاث نیستم.

امروز بدتر بود .

وقتی رفتیم بهشت حسین سر خاک بابام خیلی حال بدید بهم دست داد همش یاد این شعر افتادم که میگه قربونت برم خدا چقدر غریبی رو زمین ... ولی به جاش خودمونو تصور میکردم.

فقط میدونم امروز بدتر از پنجشنبه جمعه های دیگه بودم به جای این که بهتر باشم.

اصلا حس و حال آرزو و حاجت رو امشب ندارم با این که خیلی نیازمندشم خیلی ....


. از آدم نماهای دوروورم متنفرم .

. از آدمای خودخواه متنفرم .


روزگارم را سیاه کرده اند میگویند شب شده.....


ولی از شماها التماس دعا دارم.



در پناه حق

نظرات 4 + ارسال نظر
سیدرضا شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:06 ب.ظ http://www.srg110.blog.ir

شب و روز؟؟؟؟؟
روز یادم نمیاد چیزی ازش

هستى یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 ب.ظ

حتما عزیزم حتما برات دعا میکنم.

اره منم از ادم هاى دو رو خیلى بدم میاد.
از بس اومدم وبت دیدم اپ نکردى فکر کردم دیگه نمیاى. الان هم دستم خورد وبت باز شد. بیشتر بیا:)

علی چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:38 ب.ظ http://l-o-l1.blogfa.com

سلام خوبی؟؟ این وبلاگ بفرمیو خنده ما فیلتر شده اگه میشه این آدرسو بذار به جای قبلی و بیا وب کامنت بذار تا لینکت کنم مرسی

ava جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام خوبی گلم ؟
احساس میکنم زیادی دلت شکسته مثه خودم دلم برای ادمایی که مثه خودم هسن میسوزه فدات داداشی وبلاگ خیلی قشنگی داری....
ولی چرا من میام تو وب اهنگ نمیخونه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد