حرفام با خودم !

یه جای خلوت برای زدن حرفایی که همه نباید بشنون!

حرفام با خودم !

یه جای خلوت برای زدن حرفایی که همه نباید بشنون!

دوباره

دوباره روز مرد شد. دوباره روز پدر شد و من دوباره کسی رو نداشتم که بهش بگم باباجون روزت مبارک.

دلم گرفت بس که فکر کردم چرا خدا بابامو اینقدر زود ازم گرفت.

همش باید با خاطراتش سر کنم که چجوری ته تغاریشو صدا میزد و لوسم میکرد.


خدایا...

سلاممو بهش برسون و بگو خیلی بی معرفته.

بی معرفته که حتی یه بارم تو خوابم نیومده.

هرکی هم که خوابشو دیده به فکر یکی دیگه بوده...

این رسمش نبود...


خدایا....


ولادت حضرت علی (ع) رو بهتون تبریک میگم و ازتون میخوام قدر پدر مادراتون رو بدونید. که اگه خدای نکرده سایه یکیشون از سرتون کم بشه اونوقته که میفهمین تو این دنیا هیشکیو ندارید

نظرات 4 + ارسال نظر
امین اتاقک یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:40 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

آهنگ وبتو دوست دارم. قشنگه

خدا رحمت کنه پدر عزیزتو
دوست دارم بگم حتما حکمتی داشته ولی خودم به حکمت اعتقادی ندارم

خدا سایه بزرگترارو بالا سرمون نگه داره ایشالا



سوار طوفان یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:32 ب.ظ http://www.savare2fan.ir

سلام
خدا روح پدرت را قرین رحمتش سازد.
یکی مثل تو از نداشتن پدری می نالد و یکی چون من از داشتن سایه ای بی ثمر از پدری که تنها مجسمه ای خشک و خالی را از او در یاد دارد ناله ها می کند.
کاش من هم چون تو یاد و خاطره ای خوش از او در یاد داشتم ولی افسوس که هر روز فاصله ام با او زیادتر میشود و دلیلش غیر از آن چیزی است که شاید هم اکنون به آن می اندیشی!
نمی دانم... کاش چنین نبود اما نمی توانم چیزی را که به چشم می بینم را نادیده گرفته و انکار کنم حتی به نفع نزدیکترینم...
بگذریم...
موفق باشی
فعلا

آخرین مرد پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام آرام
خوبی؟
چه خبر ؟!
این پست بالا چرا خالیه ؟

نیلوفر پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:00 ب.ظ http://rozesiyah.blogsky.com

سلام عزیزم اپم تشریف بیاری ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد