حرفام با خودم !

یه جای خلوت برای زدن حرفایی که همه نباید بشنون!

حرفام با خودم !

یه جای خلوت برای زدن حرفایی که همه نباید بشنون!

ببار بارون...

چه دردی است در میان جمع بودن
ولی در گوشه ای تنها نشستن
برای دیگران چون کوه بودن
ولی در چشم خود آرام شکستن
برای هر لبی،شعری سرودن
ولی لبهای خود همواره بستن
به رسم دوستی،دستی فشردن
ولی با هر سخن قلبی شکستن
به نزد عاشقان چون سنگ خاموش
ولی در بطن چون غوغاست به غربت دوستان بر خاک سپردن
ولی بر دل امید به خانه بستن
به من هر دم نوای دل زند بانگ
چه خوش باشد از این غمخانه رستن




هر کجا هستم ، باشم‌،
آسمان مال من است‌.
پنجره‌، فکر ، هوا ، عشق ، زمین مال من است‌.

چشم ها را باید شست‌، جور دیگر باید دید.


چترها را باید بست‌.

زیر باران باید رفت‌.
فکر را، خاطره را، زیر باران باید برد.
با همه مردم شهر ، زیر باران باید رفت‌.
دوست را، زیر باران باید دید.
عشق را، زیر باران باید جست‌.



از بچگی عاشق بارون بودم. عاشق این بودم که وقتی بارون میزنه سریع بدوم برم تو خیابون و صورتمو به سمت آسمون بگیرم..

الان هم همینطور . همینطور عاشق بارونم. تنها وقتیه که اونقدر خدا رو به خخودم نزدیک میبینم که حس میکنم اونه که داره به زمین میاد. همیشه هم زیر بارون همینو ازش خواستم. ازش خواستم همیشه پیشم باشه و بهم کمک کنه عشق خدا رو تو قلبم نگه دارم . ولی امسال یه چیز دیگه ازش میخوام .خدایا ازت میخوام کمکم کنی که این حس تنهایی رو که الان دارم دیگه هیچوقت نداشته باشم. این خلآ . این حس پوچ تنهایی....




نظرات 6 + ارسال نظر
آرشید شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ق.ظ http://arshid.blogsky.com/

سلام
خدا همراه تمام لحظات زیبایتان .
بسیار زیبا بود آثار خوبتان

آرشید شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:50 ب.ظ http://arshid.blogsky.com/

حضورتان را سپاس می گویم
آرشید بمعنی خورشید آریایی است . و با عشق و علاقه ای که به کوروش بزرگ داشتم این نام را انتخاب کرده ام .

nilo شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ

kheili khob boood thanks about every thing

خواهش میکنم . نظر لطفته

saman پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ق.ظ http://www.farda-2012.blogsky.com

salam
khili webe bahalllllll o jalebiiiii dari
khhili khob bod
mamnon az inke be manam sar zadi
khosh hall misham ke bazam biyay
man u ro link mikonam
ma ke hamiseh be dostan sar mizanim
shooooma chetor?????????
barat arezoye behtarin ha ro daram

saman شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ب.ظ http://www.farda-2012.blogsky.com

khiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiili iiiiiiiiii man ba in ahangh khatere dashtam
alllllan ke mikhonam hamashon yadam umad
yadesh bekhirrrrrrrrrr
mr30000000000000000000000
khili ba hallllll boooooooooooddddddddddddddddd
faghat injash ye khorde najor neveshti:
ولی در بطن چون غوغاست
mishe:
vali dar batne khod ghogha neshastan
movafagh bashi aji jooon

saman شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ب.ظ http://www.farda-2012.blogsky.com

باروووووووون و دوس دارم هنوز
چون تو رو یادم میاره
حس میکنمممممم پیش منی .وقتی که بارووووون میباره
. . . . . . . . . . . .
,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,
,,,,
,,,,,,,,
باروووووووون و دوست داشتی یه روز
تو خلوت پیاده روووووو
پرسه ی پاییزی ما
مرداد داغ دست تو
بارووون و دوس داشتی یه روز .عزیز هم پرسه ی من
بیا دوباره پا به پام تو کوچه ها قدم بزن........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد