حرفام با خودم !

یه جای خلوت برای زدن حرفایی که همه نباید بشنون!

حرفام با خودم !

یه جای خلوت برای زدن حرفایی که همه نباید بشنون!

ولادت فرخنده حضرت مهدی (ع) مبارک باد

سلام بچه ها .  

نمیدونم تازگی ها خیلی خیلی بی حوصله شدم نمیدونم چرا؟؟ اصلا حوصله هیچ کاری رو ندارم نه آپی نه چیزی!  

ولی دیگه گفتم امروزو بیام یه آپی بکنم و این روزو بهتون تبریک بگم.! 

 

میلاد خجسته دردانه دوران،یوسف زهرا (س)،
امید دل منتظران،آرزوی مشتاقان،منتقم ال آلله ،
منجی عالم بشریت ،حضرت مهدی روحی و
ارواح العالمین له الفداء برمنتظران ظهورش
مبارک باد




بر چهره پر ز نور مهدی صلوات
بر جان و دل صبور مهدی صلوات
تا امر فرج شود مهیا بفرست
بهر فرج و ظهور مهدی صلوات
 
 
من ماه را دوست می دارم ....

شغل من این است که ساعتی پس از غروب ،
غروب سرخ ، غروب پرغم ،
یک غروب دیگر بی تو ،
بنشینم و آسمان را بنگرم ،
بنشینم و ماه را نظاره کنم .....
و من ماه را دوست می دارم ، نه به خاطر آن که زیباست
- که زیبایی او بسی کوچک است در برابر زیبایی تو -
بلکه او را دوست دارم ، از آنرو که در بسیاری از شبها تو را دیده است ...
تو را دیده است و البته خجل شده است ،‌ که در برابر نور عظمت تو
چه ناچیز می درخشد!و چه کوچک !و چه بی نور !
و یقین می دانم که تو نیز ماه را دیده ای .



نیک باور دارم که تصویر ماه ، در چشم های زیبای تو نیز درخشیده است
و برای همین است که دوست دارم تمامی شبها ، خیره خیره ،
ماه را بنگرم تا تصویری که در چشم تو درخشیده است ، در چشم من
یعنی دیدگان مرد عاشق آشفته نیز بدرخشد !
بگذار واسطه ی بین من و تو ، همین ماه باشد تا من دل خوش کنم
به این که شایدزمانی که به ماه می نگرم ، تو نیز در همان لحظه او را در حال نگریستن باشی
و آن وقت ‌،‌ ما ، من و مولا ، هر دو در یک لحظه ، به یک چیز نگریسته ایم
و هردو در یک لحظه به ماه اندیشیده ایم ....


آه ! چه لذتی دارد این احساس نزدیک بودن به تو !
چه شوری دارد این حس ِ هم احساس شدن با تو !
بگذار واسطه بین من و تو همین ماه باشد
و بگذار تا من ، به این واسطه ی بین ما بگویم که چقدر در آرزوی توام!
که چقدر محتاج توام !
که چقدر فدایی تو ام !
که چقدر بی تو هیچ ام !
و چقدر بدون تو پوچ ‍!
و چقدر .... ‍!
آقای من !


بگو که آیا به دیدار عاشق دل سوخته ی خویش نمی آیی؟
و بگو که آیا می شود عاشقانه کسی را دوست داشت و در این آرزو نبود که
تصویری از او داشت؟
و بگو که من ، این شیدای دیوانه ی سرگشته ی تو ، چه کنم با این غم عظیم
که هیچ تصویری از تو ندارم ؟
پس بگذار که تنها یک نظر ، حقیقت ماه را نظاره کنم .
همان یک نظر مرا بس است .
من همان یک نگاه را ، هر روز هزار بار ، در ذهن خویش مرور خواهم کرد .
پس تنها یک نظر !
تنها یک نگاه !
برای یک لحظه !
برای قسمتی از لحظه ای !
....

آه ! چه کنم با دلی که تو را می خواهد ؟!
چه کنم با قلبی که همه آتش است از دوری تو ؟!
چه کنم با چشمی که تشنه ی باران اشک است از جدایی تو؟!
چگونه خاموش باشم؟!
چگونه آرام گیرم؟!
چگونه آرامش یابم؟!
تو را به مهر !
تو را به دوستی !
تو را به خدا!
فقط یک نظر ....
تنها یک نگاه!
نظرات 6 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ب.ظ

چرا بی حوصله دیگر؟!

اگه میدونستم که یه راه حلی واسش پیدا میکردم !!

m.ali دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ب.ظ http://bia2me.blogsky.com

salam aram khanoom . .manam mohammad ali . .az yazd hastam . . 3 sal az to bozorgtaram va terme 3 daneshgah hastam !!! ye sari ham be ma bezan !!!

dooshet salam bb

m.ali سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:35 ب.ظ http://bia2me.blogsky.com

j midadi azet kam nemiyoomad 1

m.ali چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:55 ب.ظ http://bia2me.blogsky.com

salam hamshahri . .. che khabar .. khooobi . . .salamati . . mozd sare falake chande !!!!!!

سیمین دخت شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ب.ظ http://www.msgtop2010.blogfa.com

سلام آرام جونم...خوبی؟؟کم پیدایی.....
من اپم.....

زیزیگولو دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ق.ظ

علیک سلام وب باحالی بود کلی خندیدم از استرس اعلام نتایج به قول ابجیت کنتور کاست خوبه که هنوز روحیه ی بچگیتو داری!!!راستی ی غلط گلدونی خیلی تو چشه :ز میذاری سطر اولتو ویرایش کن البته میدونم حتما این ابجیت حواستو پرت کرده بابای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد