حرفام با خودم !

یه جای خلوت برای زدن حرفایی که همه نباید بشنون!

حرفام با خودم !

یه جای خلوت برای زدن حرفایی که همه نباید بشنون!

روی قبرم بنویسید دختری تنها بود
دختری اسیر دست غم و دردهابود
بنویسید دلش مثل اینه صاف بود
عاشقی شکسته دل تو این دیار بی کس بود
بعد مرگم نمی خوام برای من گریه کنید
چشمای پر مهرتون رو واسه من خسته کنید
اگه عشق من اومد بهش بگین شدم فداش
بزاریدتابدونه جونموریختم من به پاش
بزارید تا بدونه عاشق واقعیش منم
اما هیچ وقت نزارید غصه باشه توی نگاش 
 

*******************************************  

خیلی سخته که بدونی دل عشقت جای دیگست
خیلی سخته که بخونی از چشاش دلواپس کسی دیگست
خیلی سخته که شبا به یاد حرفاش نخوابی
صبح بلندشی وببینی که یه نامه مونده باقی
نامه ای پر از خیانت که نداره توش صداقت
نامه ای که مهر باطل بزنه روی خیالت
یکدفعه خراب بشه اون ارزوهای قشنگ
بمونی یکه و تنها توی اون لحظه سخت